Ikonmålning i Längbro

Nu drar vi igång! Alla som är intresserade av ikonmålning är välkomna att besöka oss!

Tisdagar 15.00-18.00, Längbro församlingshem.

Närbild på ett litet glaskors och ett tänt ljus på ett altare.

Gudstjänster, mässor och konserter i Längbro kyrka!

Varmt välkommen till en stund av stillhet och gemenskap i Längbro kyrka! Efteråt finns det enkelt kyrkkaffe till den som önskar. Här kan du se dag och tid för veckans fasta gudstjänster i Längbro kyrka!

Öppet café i Längbro

Vi håller öppet i församlingshemmet onsdagar 14.00-16.00! Dela gemenskap runt fikabordet, eller bara vara över en kopp kaffe i godan ro! Du kan också vara med på stickcaféet, seniorkören och Anders fix och trix under denna tid. För de yngre är det öppen förskola!

En kvinna sitter avslappnad i solen på en brygga, med kursgården Solliden i bakgrunden.

Retreat och pilgrim

Söker du också efter lugnet? Längtar du efter egentid? Hos oss hittar du bland annat spa för själen, pilgrimsvandringar och meditation. Var rädd om dig.

Längbro församling

Adress:
Församlingsvägen 4,
(informationsservice, öppet mån-fre 9-16)
E-post: langbro.forsamling@svenskakyrkan.se

Kontaktlista med alla medarbetare i Längbro församling

Till Längbro församling på Facebook

Församlingens kyrkor: