Någon toppar sin soppa med lite örter.

Soppluncher i Norrköping

Varje vecka är det soppluncher i Norrköping. Förutom god soppa för en billig peng ger soppluncherna möjlighet till gemenskap och fina pratstunder.

Torsdagsträffen

Välkommen till Christinagården i Kvarsebo nät torsdagsträffen fixar sopplunch med samvaro och spännande program.

Sopplunch och andakt i Kimstad

Välkommen till Kimstads församlingshem när Kimstads frivilliggrupp bjuder på sopplunch och andakt! Vi träffas en onsdag i månaden.

Sopplunch i Östra Eneby

Välkommen till Östra Enebys församlingshem på torsdagar när det är dags för sopplunch!

Sopplunch i Ättetorpskyrkan

Välkommen till Ättetorpskyrkan när det serveras sopplunch. Vi träffas varje onsdag!

Sopplunch i Väktarsalen

Välkommen på sopplunch i Väktarsalen (Kyrkans Hus) på onsdagar. Vi inleder med miniföredrag, middagsbön och lunhcmusik i Hedvigs kyrka och går sen till Väktarsalen för soppa.

Sopplunch i Vånga kyrka

Välkommen till Vånga kyrka tredje torsdagen i månaden när det bjuds på sopplunch!

Sopplunch i Söderledskyrkan

Välkommen till sopplunch i Söderledskyrkan! Vi träffas varannan måndag för trevlig samvaro och god soppa.

Sopplunch i Sjövikskyrkan

Välkommen till sopplunch i Sjövikskyrkan i Krokek där det finns soppa och social samvaro. Vi ses en torsdag i månaden.

Sopplunch i S:t Johannes

Välkommen till S:t Johannes församlingshem där det serveras soppa och smörgås varannan onsdag. Efteråt njuter vi av kaffe och kaka.

Kaffestundens soppa och andakt

Välkommen till Kaffestundens sopplunch. Vi ses sista fredagen i månaden i Klockargåregården i Klockaretorpet.