Foto: Ikon

Välkommen till våra gudstjänster

APRIL

Måndag 1 april   Annandagpåsk
13.30  Pilgrimsvandring från altare till altare, Vi träffas vid Mörrums kyrka och                   går till Elleholms kyrka. Jenny Lindholm, ledare.
16.00  Emmausmässa i Elleholms kyrka, Emma Mattsson, Jenny Lindholm, Nina                 Silander.

Söndag 7 april
10.00 Gudstjänst i Mörrums kyrka, Maurits Rehn, Nina Silander

Tisdag 9 april
18.30 Ungdomsmässa för alla i Mörrums kyrka, Magnus Tyche, Nina Silander

Söndag 14 april
10.00  Mässa i Mörrums kyrka, Magnus Tyche, Nina Silander

Söndag 21 april
10.00  Gudstjänst i Mörurms kyrka, Sara Järlemyr, Karin Sax Granlöf

Söndag 28 april
10.00  Mässa i Mörrums kyrka, Maurits Rehn, Nina Silander

MAJ

Söndag 5 maj
10.00  Gudstjänst med små och stora i Mörrums kyrka, Magnus Tyche, Karin                     Sax Granlöf, Anna Nilsson, Anne-Mie Johnsson. Avslutning för våra                         barn- och ungdomsgrupper. Fika i församlingshemmet med bullens                         korv, pyssel mm.

Torsdag 9 maj   Kristi himmelfärdsdag
10.00 Ekumenisk friluftsgudstjänst på vår utescen, Magnus Tyche,                                   metodistpastor Charlotte Thaarup, predikar, Karin Sax Granlöf.                                 Kyrkokören och Karlshamns Seniorkör. Kyrkkaffe i församlingshemmet.

Söndag 12 maj
10.00  Mässa i Mörrums kyrka, Maurits Rehn, Karin Sax Granlöf.

Söndag 19 maj   Pingstdagen
10.00  Mässa i Mörrums kyrka, Magnus Tyche, Nina Silander. Voices.

Söndag 26 maj
10.00  Gudstjänst i Mörrums kyrka, Maurits Rehn, Karin Sax Granlöf.                                 Kyrkokören och Vårkören (vår projektkör)

OBS! med reservation för ändringar och inställda aktiviteter