Foto: IKON

Konfirmation

Varför händer onda saker i världen? Kan jag alltid vara mig själv? Vad ska jag bli i framtiden? Du är inte ensam om att fundera över livet. Välkommen att anmäla dig till konfirmation. Läs mer om konfirmation här

Konfirmationsgrupp våren/sommar 2024.

Konfirmanderna samlas följande tider:

Söndag 28/1 kl 11-17

Söndag 25/2 kl 11-17

Söndag 17/3, kl 11-17

Fredag-söndag 26-28/4, Resa till Paris

Lördag-söndag 11-12/5, Besök av konfirmander från Paris

Söndag 9 juni, kl 11-17

Däremellan tänker vi ha digitala träffar.

Konfirmation sker på söndag 16 juni 2024 kl 11.

För deltagande i konfirmandläsning i Svenska kyrkan i London behöver konfirmanden med familj vara medlemmar i församlingen.

Bli medlem/förnya ditt medlemskap

Förutom medlemsavgiften, är det ingen kostnad för konfirmation. Men för att hjälpa till med kostnader för mat, material och resor, så är en donation varmt välkommen. Summan på donationen är valfri, men ett riktmärke kan vara £200.

För mer information och frågor kontakta:

Petter Svärd

Communications manager/Youth worker, Kommunikatör/pedagog

Mer om Petter Svärd

Petter är församlingens kommunikatör och pedagog, med ansvar för kommunikationsfrågor, t ex hemsida och sociala medier. Som pedagog ansvar han för verksamhet för barn och ungdomar, t ex konfirmander.

Magdalena Sjöholm

Svenska kyrkan i London

präst/Chaplain

Mer om Magdalena Sjöholm

Församlingens präst/chaplain har ansvar för gudstjänster, vigslar, begravningar, konfirmander och Svenska kyrkans besök runt om i Storbritannien och Irland.