En kvinnlig körledare dirigerar i en kyrka. Några körmedlemmar syns suddigt i förgrunden.
Foto: Alex Giacomini /Ikon

Sjung i kör i Linde bergslags församling

Att sjunga i kör är roligt och hälsosamt för både kropp och själ. Linde bergslags församling erbjuder olika alternativ för dig som vill sjunga, nybörjare eller rutinerad. Här hittar du tid och plats för repetitionerna. Välkommen!

MåBraKör

Utan krav träffas vi och sjunger allt från pop till visa. Inga förkunskaper behövs och vi sjunger för att må bra och ha roligt! Är du osäker, kom och prova! Nu startar denna termin.

Kören Andra Ord

Har du tidigare sjungit i kör och känner att nu är det dags att ta tag i det igen? Då är Linde Bergslag Församlings kör Andra Ord något för dig! Start 29 augusti Läs mer här

Ramsbergs kyrkokör

Vi är en blandad 4-stämmig kyrkokör som sjunger traditionell körmusik. Kören medverkar i gudstjänst och gör egna konserter. Viss körvana krävs.