Rytmik i Barnens Katedral

Rytmikgrupp för barn mellan 0 och 10 månader. Torsdag förmiddagar. Föranmälan via mejl. Start: 15/2. Vårens grupper är nu fullbokade, men det går bra att skriva upp sig på kölistan.

Sedan början av 1990-talet har det funnits Rytmikgrupper i Barnens Katedral. Vi träffas på torsdag förmiddag, under en termin, sjunger och dansar i 45 minuter.

Vårterminen 2024
Vi kontaktar dig inför gruppstart. Det är många som vill delta i Rytmikgruppen. Din plats är därför inte garanterad förrän du får en bekräftelse på din anmälan. Anmälan sker via mejl.

Vårens grupper är nu fullbokade. Det går bra att skriva upp sig på kölistan. Vi meddelar dig om det blir en plats ledig.

Start: 15/2
Avslutning: 2/5
Uppehåll: under sportlovet, påsklovet samt helgdagar.

Kontakt: Mirjam Öberg  054-141533
Kontakta mirjam.oberg@svenskakyrkan.se

Anmälan via mejl: Ange målsmans namn, mobilnummer, mejladress samt barnets namn och födelseår/datum.

Ingen kostnad.

Om Barnens Katedral

eller Kroppkärrskyrkan ligger på Norra Kroppkärr. Den nyligen tillbyggda kyrkan är ljus och mysig. Här sker många dop.

Kors av glas i Kronoparkskyrkan.

Norrstrands församling

Välkommen till den östra delen av Karlstads tätort. Fyra kyrkor och många engagerade människor.

Välkommen till Karlstads pastorat

Svenska kyrkan engagerar många människor i Karlstad. Körsångare, cafégäster, bullbakare, barn och föräldrar, konfirmander, frivilliga, pilgrimer, dansare och många andra. Läs om vår verksamhet här.