Två händer sträcks upp mot himlen.
Foto: Linda Mickelsson/Ikon

Ungdom

En gemenskap där det är det är tillåtet att vara sig själv och vi strävar efter att inte värdera varandra utifrån prestation, utseende, etnicitet, sexuell läggning, ekonomi eller liknande.

Några kallar sig troende, några gör det inte. Här finns plats för skratt och gråt, tro och tvivel, samtal om det som är viktigt i livet. Förutom ungdomsträffarna så åker vi på läger och utflykter tillsammans. Vi firar mässa eller andakt tillsammans i samband med att vi träffas!

Det kostar ingenting att vara med och du behöver inte anmäla dig.
Välkommen att vara med när du kan och vill.

Mötesplatser för ungdomar

Det finns flera tillfällen och platser för dig som är ung att träffas, umgås och lära känna nya kompisar. Här hittar du grupper i de olika församlingarna.

Ungdomskörer

Hos oss finns flera körer för ungdomar och unga vuxna. Här kan du läsa mer om vilka det är.

Konfirmation

Konfirmation handlar om kristen tro. Och kristen tro handlar om ditt liv och dina frågor. Anmälan öppnar 16 maj 2024.

Konfirmation