Barn och familj

Upptäckt våra öppna förskolor, familjecentralen, babyrytmik, skaparverkstaden och kyrkskoj. Du anmäler dig till en barngrupp längre ner på sidan.

Kom och var med på Kyrkskoj!

Kyrkskoj är en barngrupp för åldrarna 6-10 år. Vi ses i Klosters församlingshem, varje torsdag mellan 16.30-18.00, Vi leker, sjunger, pysslar och utforskar bibelns alla spännande berättelser tillsammans. Mellis finns för den som är hungrig. Varmt välkommen att vara med!

Kyrkkompis

Kyrkkompisar är en grupp för barn och unga i årskurserna 4-7. Med start v. 36, 4 resp. 7 september.

Barnkör för åldrarna 6-12 år

Sjunga i kör handlar inte bara om låtar och musik utan minst lika mycket om kompisar, skratt och skoj.

Kyrkskoj med kör i Tomaskyrkan

Kyrkskoj för dig som är 7-12 år, terminsstart 31 augusti

Barnkör, lek och pyssel

Äntligen startar barnkören upp i Tomaskyrkan igen. Både för dig som varit med tidigare eller vill börja nu.

Öppna förskolan och Barnens kyrka i S:t Pauli kyrka

Öppna förskolan är en mötesplats för små barn och deras föräldrar.

för familjer i behov av särskilt stöd

Öppen verksamhet för familjer med barn 0-12 år.  Ett tillfälle att mötas, samtala och byta erfarenheter. Vi fikar, pysslar, har en enkel gudstjänst och äter kvällsmat tillsammans. Se kalendariet för datum plats och tid.

Kontakt: Tuula Joenpolvi
Telefonnummer: 016-403 36 76
Mejl: tuula.joenpolvi@svenskakyrkan.se

Anmäl ditt barn till en barngrupp

Genom din anmälan godkänner du att du registreras hos Eskilstuna pastorat. Registret innehåller de personuppgifter som du själv har lämnat. Personuppgifterna används enbart i Eskilstuna pastorats verksamhet och/eller prenumeration av nyhetsbrev och tas bort när du avslutar verksamheten eller prenumerationen.

Personuppgiftsansvarig för behandlingen av personuppgifter är Eskilstuna pastorat. Du har rätt att en gång per år kostnadsfritt få information om vilka personuppgifter som förekommer om dig i Eskilstuna pastorats verksamhet. Om du anser att en uppgift om dig är felaktig eller missvisande bör du höra av dig på en gång. Kontaktinformation finner du under rubriken Kontakta oss.

All behandling av personuppgifter sker utifrån bestämmelserna om integritetsskydd i EU:s dataskyddsförordning (GDPR)