Vaggeryd

Tycker du att tisdagseftermiddagar är det absolut tråkigaste som finns?!

Då har vi grejen för dig! ”Eftermiddagsklubben” Det är en klubb där du får vara precis som du är.

Vi gör det vi känner för, pysslar, leker eller bara umgås. En kort samling kring något tänkvärt och fika hinner vi också med. Klubben träffas tisdagar i Vaggeryds kyrka mellan kl. 14:00-16:00

Välkomna!

Till Källan är alla välkomna och här får man vara den man är, det finns inga fel svar. Här möts vi för att brottas med livsfrågor, växa som människor och som kristna.

Kvällens upplägg

Våra onsdagar ser oftast ut så här:

Fika och barfotastund 15:30 ·

Program 16:00 ·

Veckomässa 18:30

Efterhäng 19:15 – 20:00

Kontakt Petra/Micke/Thommy

Skogsvägen 16
567 32  VAGGERYD

070-1976900/ 070-1976891/ 070-6115851

petra.sonnichsen.morris@svenskakyrkan.se mikael.svenningsson@svenskakyrkan.se thommy.rosenspira@svenskakyrkan.se

Källan

Eftermiddagsklubben årskurs 3-5

Är du nyfiken på livet och allt vad det innebär att vara människa?

Vill du vara ledare i någon av våra grupper?

Är du konfirmerad, tycker om utmaningar och vill lära dig mer om vad det betyder att vara kristen?

Då ska du hänga på vår UP- grupp.

Vi träffas någon gång varje månad och har ledarskola och åker så småningom på en resa tillsammans i pilgrimens tecken!

Ung Pilgrim