tornedalingarnas flagga-meänflaku

Meänkieli

Ruottin kirkko tarjoaa yhteenkuuluvuutta ja yhteisön missä sie saatat kohata muita ja syventyä uskossasti.

En präst tillsammans med faddrar välsignar ett dopbarn. Liten pojke tittar upp på prästen.

Kaste

Pieni lapsi on tullu mailmhaan. Sitä met haluama juhlia teän kansa – tervetuloa kastajaishiin!

Ärkebiskop Martin Modéus sitter vid ett skrivbord i ett rum med bokhyllor.

Tottuus- ja sovituskomisuuni: ”Kirkko oli osalinen väärinteossa tornionlaaksolaisia, kvääniä ja lantalaisia kohti”

Valtiolinen tornionlaaksolaisitten, kväänitten ja lantalaisitten Tottuus- ja sovituskomisuuni on jättäny loppumietinön hallituksele ja vähemistöle yhessä seremuniassa Pajalassa.

En kvinnlig ledare sitter i en ring på golvet med barn och deras föräldrar. Hon spelar gitarr och sjunger.

Jäsenyys

Ruottin kirkola on lähelä seittemän miljoonaa jäsentä. Joka vuosi on majuriteetti niistä mukana jossaki kirkon yhteyvessä. Se saattaa olla siinä pienessä kuorossa maaseuula, rippikoululeirilä eli keräyksessä Ruottin kirkon kansainvälisen tuki- ja kehitystyössä.

Levande ljus i kyrkan

Kuolemantaphaus ja hautajaiset

Se ei ole hoppua. Lähimäisenä sitä on useasti sjokissa kun tullee kuolemantaphaus. Sitä haluaa tehhä jotakin, paikala. Eli sitä tullee aivan toimenta kyvyttömäksi. Ylheinen neuvo on ette oottaa suunitteluitten kansa. On aikaa rauhottua ja asettua.

Näin kirkko saattaa tueta sinua

Ruottin kirkon sosiaalinen työ kuttuthaan tiakoniiksi. Tehtävä on ette osanottamisen, respektin ja keskinhäisen solitaarisuuen kautta kohata ihmisiä vaikeissa elämäntilantheissa.

Animation med två människor som står ute i regnet. En av dem håller ett paraply över den andres huvud.

Ensiapu surussa (Meänkieli)

Käytänölisiä neuoja jokka helpottava ko tarttee olla jonku tykönä jolla oon suru.

Närbild på foten av någon iklädd vit kåpa och brandgula skor med blåa snören.

Rippikoulutus

Rippikoulutus on yks tarjous sulle, joka olet elämän uutelias ja haluat tietää enemän kristinuskosta ja mitä se saattaa merkitä sulle.

Brudbukett med vita, lila och röda rosor.

Vihkiminen

Häät on juhlat. Muisto elämäksi. Ei aivan niile jokka menevät naimishiin, mutta kans sukulaisile ja kaverile.

Närbild på någon i stickad fiskartröja som vilar den ena handen i den andra.

Volonttäärityö

Halvaks antaa iloa yksinhäisele vanhimalle eli auttaa stressattua lapsiperettä? Halvaks tulla kielikahvelhaan pakolaisile volonttäärinä eli vastata šuuritelefoonissa? Lämpimästi tervetuloa olheen myötä kirkon volonttäärityössä.

En kvinnlig diakon sitter utomhus och samtalar med en kvinna.

Olla töissä Ruottin kirkossa merkittee ette tehhä työtä johonki mihinkä sitä uskoo

Ruottin kirkossa on sekä palkattuja ette vapaehtosia työntekijöitä. Kirkola on yhteensä noin 25 000 työntekijää, joista suuriin osa on jossakin seurakunnan toimessa.

Jouluevankeeljumi

Kuule jouluevankeeljumi, joka luethaan meänkielelä.

Jouluevankeeljumi